Skip navigation
Universidade Federal da Bahia |
Repositório Institucional da UFBA
Use este identificador para citar ou linkar para este item: https://repositorio.ufba.br/handle/ri/3833
Registro completo de metadados
Campo DCValorIdioma
dc.contributor.authorBrocksom, Timothy John-
dc.contributor.authorAndrade, Jailson Bittencourt de-
dc.creatorBrocksom, Timothy John-
dc.creatorAndrade, Jailson Bittencourt de-
dc.date.accessioned2011-11-23T12:46:17Z-
dc.date.available2011-11-23T12:46:17Z-
dc.date.issued1997-12-
dc.identifier.issn0100-4042-
dc.identifier.urihttp://www.repositorio.ufba.br/ri/handle/ri/3833-
dc.descriptionp. 29-39.pt_BR
dc.description.abstractThe progress of post-graduate chemistry training in Brazil: The post-graduate teaching of chemistry in Brazil over the last years is discussed, including comparisons with some other sciences and also experiences in the United States and the United Kingdom. We have also compared the more recent situation with the previous decade, which leads us to a favourable conclusion as to the results obtained in the teaching of post-graduate students in chemistry. Some conclusions and recommendations are made with respect to the near future.pt_BR
dc.language.isopt_BRpt_BR
dc.subjectPost-graduation in Brazilpt_BR
dc.subjectPost-graduate chemistrypt_BR
dc.titleA evolução da pós-graduação em química no Brasilpt_BR
dc.title.alternativeQuímica Novapt_BR
dc.typeArtigo de Periódicopt_BR
dc.description.localpubSão Paulopt_BR
dc.identifier.numberv. 20.pt_BR
Aparece nas coleções:Artigo Publicado em Periódico (Química)

Arquivos associados a este item:
Não existem arquivos associados a este item.
Mostrar registro simples do item Visualizar estatísticas


Os itens no repositório estão protegidos por copyright, com todos os direitos reservados, salvo quando é indicado o contrário.